2014-10-10

Lite färg...


Skön helg till ER!

Som sagt tidigare älskar jag att förnya med enkla medel....lampskärm, kudde, krona och en oval spegel...plus att jag gjort en vägg med en massa tavlor men det visar jag en annan dag...

Lampskärmen i krossad sammet bjuder på sådär mysigt sken såhär på Hösten. Lampskärm, spegel,krona har jag köpt på Dommo Outlet Karlstad till kanonpriser!

Lite färg i hallen passar perfekt  och blir så mysigt nu när vi fått mörkret tillbaka ;-)

Njut av helgen!

Kramar/MiaMaria 

6 kommentarer:

tre nyanser av vitt sa...

Verkligen en fin färg!Ska till Karlstad snart igen och brukar alltid få med mig något hem från noll 54:an :) Sist köpte jag nästan alla porslinsknoppar svampen, kanske du kommer ihåg? Hoppas det finns en lampskärm kvar eller två ;) Ha en skön kväll/Marie

Hemma på Sjuan sa...

Så fint där i er hall! Letar vit lantlig inspiration på inredning nu och hos dig fanns det mycket fint att titta på. Kram Suss

Tinis vita hem sa...

Jättesnyggt! Gillar oxå lådorna på hyllan :)
Ha en fin lördag!
kram Tini

House and Garden by Bia sa...

Vilken fin lila färg...snyggt!
Trevlig helg!
Kram bia

Villa Carl Larsson sa...

Jättefint! Som vanligt hemma hos er :)

Kram Josefin

Unknown sa...

Så himla snyggt och lila passar verkligen hösten så bra.
Ha en skön söndag, kram Ing-Britt